Известие

Collapse
No announcement yet.

маслен филтар за 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • маслен филтар за 155

    Здравейте колеги забелязвам,че доста се говори за моторните масла, добавки за тях и т.н.,а като говорим за моторните масла според мен трябва да споменем по нещо и за маслените филтри.Аз лично не можах да намеря информация за масления филтър в книжката на моята 155, затова ако някои знае какъв филтър препоръчват специалистите от Ломбардия нека пише, а и въобще кои маслени филтри са най-читави и т.н. (предстои ми смяна на моторното масло )
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

  • #2
    за филтъра единственото важно нещо е да е псесификация за даденият модел на двигателя
    иначе няма какво толкова да му се избира си мисля аз
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      Аз си сложих оригинален Champion и засега нямам оплаквания. Като му дойде времето за смяна ще мога да кажа повече. Засега само мога да кажа че със масло Selenia Gold ми държи малко високо налягане системата - около 6-7 атм при работа на студен двигател или при натоварване и около 2,5-3 при тихи обороти и нормална температура.
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        за доколкото знам налягането трябва да е 4 бара на 3500 оборота и 0.5 на празен ход при загрял двигател
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          при температура на маслото 100 градуса по Целзии :
          4000обор.-5 бара
          на празен ход-1бар
          това са заводски данни по книжка.
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #6
            за филтрите - както каза hf по спецификазия, но!:

            - има филтри с еднакви присъединителни разбери и пазлична стойност на допустимото налягане - общо трябва да са 3 вида сполед това съде в тях се намира клапанът за налягане-
            - горе на филтъра - за най-ниско налягане - твърдо не са за турбодизели!
            - по средата - там нещата са средни
            - долу в дъното на филтъра - клапанът ще отвори при най-високо налягане - те са за натоварени двигатели, за ръчкане и т.н.
            обемът също е от значение
            това всичко го пиша за да кажа, че ако някога трябва да ви се нагаща филтър който не е по спецификация трябва да се имат впредвид именно тези неща.
            sigpic
            === 75 1.8 T '86 ===
            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

            Comment


            • #7
              mai vsichko e do tupite datchici
              az sam 2.5 bara na prazen hod i 5.5 bara na oboroti
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #8
                за датчиците съм съгласен с White Power,понякога моят играе казачок
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment

                Working...
                X